14 rujna, 2012

Vintage Friday #5: 90's revival (zar već?)

Da, prošlo je već 12 godina, zaključili smo prošlo stoljeće, i sad imamo kristaliziran stil svakog pojedinog razdoblja, i najnoviju adiciju temama za maskenbale- 90e!
Ova me posebno veseli, jer je to vrijeme u kojem sam i ja počela sama sebi birati odjeću. Moram konstatirati, da s današnje pozicije, sva ta smiješna odjeća ipak ne izgleda smiješno kao ona koju su naše mame nosile 80ih!

Osim što su 90e, čini se, veliki hit u 2012oj, ta odjeća mi baš nekako paše uz ovo jesensko vrijeme. Možda zato što sam je nosila u vrijeme svojih jesenskih povrataka u školske klupe, prepričavanja ljetnih praznika i špijuniranja simpatija po školskim hodnicima. A mlađim generacijama, evo uvida u to davno minulo vrijeme, kada su se djevojke bacale pod vlak zbog Kurta Cobaina. Doslovno.

Dok razgledavate slikice (oko kojih sam se stvarno stvarno stvarno potrudila), pustite si jednu od meni najdražih pjesama koje me podsjećaju na 90e. Ni jedan od ova dva benda nisu bili moji omiljeni, i možda ih se zato nisam zasitila, pa se baš njih sjećam kad mislim o tom vremenu:

za kul "alternativce":                                              za mamine curice:
 


Ovako je 90ih izgledao san svake djevojke (Cobaina nema jer je već počinio samoubojstvo):


Svaka modno osvještena djevojka nosila je:

Ako ste bili kul, onda kosu niste uopće prali, a oni malo manje kul frizuru su krotili šarolikim dodatcima. Naravno, svi smo htjeli imati friz kao Jennifer, ali na žalost, nikome to nije uspjevalo...


Bilo je to vrijeme velikih emocija. Svi su umirali za ljubav (sjetimo se još jednom Kurta Cobaina), a čak su i naše bilježnice bile urešene slikama zaljubljenih parova u CB tehnici, ali su ruže na fotografijama uvijek bile crvene...
Naravno, weltschmertz koji toliko prezirem, ponekad je išao u ekstreme... 90ih vrlo omiljena serija My So Called Life savršen je primjer... Jared Leto i whats-her-name u emo fazi:

Fascinacija srednjoškolkama trajala je kroz cijelo desetljeće, a pogotovo fetišizirane raskalašene srednjoškolke u uniformama, palile su i žarile... i opet, tu su karirani uzroci.

I čini se, kao da se cijela modna scena usmjerila na klince, ili se samo ja toga sjećam iz dječje perspektive...


Iz Burde koju sam našla na polici među starim časopisima:





I napokon, kako izgleda revival 90ih u 2012oj:

ništa ne vrišti 1993.! kao poderane traperice i karirana košulja

2 komentara:

  1. Bravo! Super si ovo napravila! Volim trenutak s Aaliyah, mada su mi i drugi simpatični!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Potrudila sam se oko ovoga posta. Ali toliko toga nisam navela, samo sam zagrebala površinu :)
      Vidjet ćemo hoće li flanelske karirane košulje zaživjeti!

      Izbriši