24 srpnja, 2012

DIY iliti URADI SAMA kad ti dosade stare cipele

Kako naslov kaže, kad stare cipele dosade umjesto u smeće, idu na radni stol.
Bez puno komplikacije imam nove cipele, a k tome i moderniju varijantu :)

Evo odakle sam počela, a kamo stigla:

A evo i inspiracije:


Potrebno:
1. TEMELJNA BIJELA AKRILNA BOJA (ZA BETON)
2. KIST
3. VODA
4. RAZNE AKRILNE BOJE  
5. SAMOLJEPLJIVA TRAKA

Ad 1:
Koristila sam bijelu boju za beton, jer je to boja koju moja majka koristi u decoupage tehnici, pa sam je imala pri ruci. Zašto je nužna? Zato da napravi bijelu podlogu željenoj boji, kako se ne bi miješala s bojom cipela, i kako bi izgledala dobro čak i na tamnoj podlozi! 

Ad 2:
Kist neka bude što mekši kako na završnom sloju boje ne bi bilo prugica.

Ad 3:
Naravno, za razrjeđivanje boje.

Ad 4:
Akrilne boje u raznim nijansama potrebne su kako bi se postigla željena boja. Za ovu tirkiznu boju koristila sam kombinaciju svijetlo plave, zelene i bijele. Na slici se vidi i zlatna akrilna boja u tubi, koju ipak nisam koristila.

Ad 5:
Samoljepljiva traka za krečenje koja se lako odvaja od podloge. S njom i započinje cijela priča...


Za početak, potrebno je simetrično zalijepit traku na obje cipele: 

Temeljnom bojom dobro se premaže prvi sloj. 


Dok se bijeli sloj sušio, ja sam miješala boju. Kombinacijom plave, zelene i bijele, dobila sam tirkiznu varijantu. Kako se boja mijenja dok se suši, povukla sam traku boje uz rub palete, pričekala da se osuši, pa prislonila sipelu, da vidim kako se slažu moja nova boja i boja cipele. Odmah sam bila zadovoljna, pa nije bilo potrebe za daljnjim toniranjem. 
Kad se temeljna boja potpuno osušila, počela sam s prvim slojem plave.


 


Nakon što se prvi sloj plave DOBRO osušio, premazala sam i drugi sloj. Kako nisam mogla čekati, osušila sam prvi sloj fenom :)
Kad je sve bilo suho, odlijepila sam traku, et voila! :D




Nema komentara:

Objavi komentar