29 kolovoza, 2012

dobar ulov: Burda 8/2012

Ne dogodi se često da Burda pogodi što mi treba u tolikoj mjeri. Obično sam sretna ako u broju izađe 3, 4 kroja koja su mi zanimljiva. No, Burda za prošli mjesec puna je korisnih stvarčica za obnavljanje jesenske garderobe. Ili bolje da kažem, za stvaranje jesenske kolekcije, jer došla sam do faze kad mogu slobodno reći:
NEMAM NIŠTA ZA OBUĆI!!!!
Svi komentari i prijedlozi su više nego dobrodošli!

Dakle, što sam naumila:
kvačice su DA!
žaruljice su MOŽDA!


ALI, prva na redu je kožna jaknica, jer večeri postaju sve hladnije.
Dvoumila sam se između jednostavnijeg, opuštenijeg kroja, i strukturiranije jakne:


Uz asistenciju moje drage Tise, odabrala sam prvu varijantu. Crna jakna je dizajn Karla Lagrefelda, pa je Tisa rekla- vidi se na prvu što je dobar dizajn, razlika između vrhunskog i konfekcijskog dizajnera!
Glavna razlika bit će u tome što je materijal s kojim ću šivati umjetna brušena koža smeđe boje. Bit će potrebna podstava, ili bar neko rješenje na reveru, ako se veliki meštar Chanela neće uvrijediti što ću mu petljati po dizajnu :D

I za kraj, tebam savjet...
Imam tkaninu koja mi se jako sviđa, ali stoji već 2 godine jer ne znam što s njom da radim!!


Ima je 2 metra duple širine, dosta je čvrsta, ali ne gruba, lagano elastična samo u jednom smijeru. Što da radim, što da radim?? :)

Nema komentara:

Objavi komentar