14 kolovoza, 2012

OMG! Project Runway!!

Da, to je sve o čemu sam sanjala :D Šalu na stranu, navukla sam se na fantastičan reality show zvan Project Runway, koji već 10 godina vodi Heidi Klum. Naravno, čula sam odavno za to nešto, ali nikako da skinem koji nastavak, no, i to se dogodilo!

One day you're IN, the other day you're OUT!

Mogu reći da mi je ovaj show ovorio mnoge vidike, što se šivanja i dizajna tiče, potaknuo me na to da naučim pošteno konstruirati kroj, prekrojiti već postojeće, eksperimentirati. Tek sad shvaćam koliko je šivanje s Burdom pojednostavljeno.
Za početak, MORAM nabaviti lutku za šivanje, jer ona koju sam napravila sama trenutno služi kao jastuk :P


Soba za šivanje
Soba za krojenje

No dobro, vratimo se samom showu. Nakon 4 nastavka jubilarne desete sezone, već su se ispofilirali moji favoriti, a moj apsolutni favorit već je pobijedio u dva nastavka!

Ven bira tkanine u Moodsu. (ovo je raj za tkanine i gumbiće!!!)
Woman on the Go!
Haljina od slatkiša


Da bar ja znam krojiti kao Ven ... možda, jednog dana ...

Nadalje, imam još jednog favorita:

Mr. Congeniality <3 Christopher Palu

Drame ne nedostaje, baš kao u svakom pravom realitiju, samo što se ovdje kose čupaju oko toga tko je krivo iskrojio, tko sporo šiva, tko ne zna s tkaninama :D Zakon!!

Nema komentara:

Objavi komentar