07 kolovoza, 2012

Zimnica pt.1

Već smo dobarno zamakli u Kolovoz, i vrijeme je za pripremu zimnice!
S obzirom na količinu komada koje želim šivati, bolje mi je da se latim posla što prije!
Detaljno sam istražila što nas čeka ove zime, a ovo je mali preview moje inspiracije za zimske dane.

1. KAPUT
Nikada još nisam šivala kaput, pa će ovo biti avantura. Nadam se da će mi pomoći moja majka. Još uvijek skupljam inspiraciju, i smišljam kako bi trebao izgledati. A tko zna, možda uzmem zalet, pa napravim dva!

2. KOŽNA SUKNJA
Ovo je komad kojem se možda i najviše veselim. Tkanina je već pripremljena, u potrazi sam za dobrim krojem. Jedva čekam da se ubacim u usku suknjicu, naravno, od umjetne kože.
 3. LEPRŠAVE ZIMSKE HALJINICE
Sanjam o danu kada ću ispod kaputa nositi samo laganu haljinu. Duga čekanja tramvaja to su do sada onemogućavala, ali s padom cijena taxija u Zagrebu, možda počnemo zimi nositi i sandale :D Za sada će biti haljina + vesta + kaput.

4. VESTA + SUKNJICA
Kombinacije kontrastnih tkanina moraju biti zanimljive, a pogotovo ovako različitih tekstura, debljina, i namjena. Dok gore grije debela vesta, dašak ženstvenosti potpiruje pod suknjom :D
5. ĐINĐE
Već vidim akciju spašavanja nekih starih dosadnih komada odjeće! Živjele đinđe i reciklaža!

Toliko za danas, uskoro slijedi nastavak Zimnice, ali i neki novi projekti!
Neka Vam šavovi uvijek idu ravno :)

Nema komentara:

Objavi komentar